Official – Andre Kim’s Wake Pictures [Siwon]

Siwon, his new hair and Lee Sooman…

credit: as tagged | shared by zoey, ochee26 @s j-world.net
take out with full credit & do not hotlink!

6 thoughts on “Official – Andre Kim’s Wake Pictures [Siwon]

  1. chul_dhiel a.k.a dhila says:

    hua…*nutup mata*
    kok gubrak ya..*pletak*
    bener lho, seumur2 jagung aye baru kali ini ngeliat bg siwon pake rambut bginian…
    huaa, jadi keliatan makin tua…
    *bener2 diteror, dicincang, dipresto, dibakar, disate ma bias2nya siwon*
    mianhe sangat…
    huaaa…
    tpi tetep cool-lah…hehe…
    btw, di piku k-2 ntu orangnya mirip kyu ya…
    *kabooooorrr*
    mianhe…=_=

  2. NemoTeri says:

    mungkin ini salah satu bagian aktingnya dia di athena kali yah, makanya rambutnya dicukur gitu,,,,
    tapi siwon mah mau gaya apa tetep aja cakep…

    btw,,jujur yeee baru kali ini liat penampakan om soo man tuh kek gini ternyata…hmpfh

  3. persiapan buad ss3 pada cukur rambud yaa..
    tetep keren lah😀

    itu ad cewek.. kayak yg maen di no limit ma yunho dbsk.. makin cantik aj tu onnie ^^

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s